poniedziałek, 5 marca 2012

Przygotowania do świąt czas zacząć!

Pierwsza kartka wielkanocna już gotowa, niniejszym uważam sezon świąteczny za oficjalnie rozpoczęty. Wyjątkowo wcześnie jak na mnie, a to za sprawą Loany, która jakiś czas temu zaczęła chodzić na spotkania Kwiatu Dolnośląskiego i dość intensywnie zaangażowała się w scrapbooking. Obiecałam kiedyś, że w wolnej chwili się przyłączę, a karteczka jest efektem pierwszego spotkania. Robienie jej było samą przyjemnością, jako że dziewczyny z Kwiatu dysponują naprawdę niesamowitymi zasobami wszelkiej maści dziurkaczy, stempelków, kolorowych papierowych ścinków i różnych innych bajeranckich dodatków. Efekty pracy, czy raczej zabawy, można obejrzeć na załączonym obrazku. Wykorzystane tutaj czarno-białe zdjęcie wygrzebałam gdzieś w internecie, a jako że mam w zanadrzu jeszcze kilka takich, wygląda, że szykuje się Wielkanoc w stylu retro. Mam nadzieję, że adresatom również ten klimat się spodoba.

1 komentarz:

  1. Karteczka piękna :)

    A za scrapbooking kiedyś się wezmę, tak sobie przynajmniej obiecuję, bo póki co wybrałam decoupage.

    OdpowiedzUsuń